NEBUNUL, BUFONUL SI MASONUL

Bufonul
Iacob Coman este înainte de toate un personaj controversat. Nu vrea sä fie original, el este original prin genomul säu în care genele psihicului i-au fost atinse de nu se stie ce fel de mutatie grea care i-a cauzat în viata de zi cu zi, manifestäri ciudate vecine cu nebunia paranoicä. Diferenta între el si Nabal e cä acela era un prost grämadä pe când Coman desi diliu, e smecher. Dar mai ales, oportunist. E unul dintre aceia care are în sine înäscutä combinatia toxicä de venal si mistic. În limbaj popular s-ar numi „omul dracului, îmbrăcat în sutana șifonată a popii”! Färä doar si poate, în comunitatea AZS Nazna (Mures), unde este pastor de curte boiereasca, orice român hâtru ar putea spune, cä „sacul si-a întâlnit petecul”! Imaginea aceasta vorbeste de la sine: bufonul, vorbind adunärii sub cenzura atentä a „bulibasei” Remus Benta. În spate se vede stilizatä buha masonä, reprezentând întelepciunea întunerecului, adicä a Marelui Arhitect al Universului, dumnezeul lor Lucifer! Mai sunt prezente si alte simboluri masone însä aceasta am descris-o si explicat-o în alte materiale.

În vremurile când era tânär si nelinistit, Coman oportunistul voia sä intre în tagma smecherilor profesionisti, adicä a pastorilor, simtul säu de täran särac dar viclean, orientându-l spre banul nemuncit si foloasele necuvenite venite din mâna celor cu capul sec si mâna largä. Se sträduia sä ajungä unul dintre cei care cu nerusinare se înfruptä din cei doi bänuti ai väduvei!
Smecherii mai mari de la Conferintä, nu-l doreau printre ei pentru simplul motiv cä era un smucit. Dar filozofia de viața a acestui farsor rebel, poltron si cabotin, incluia și un fel de ambiție numita datul din coate, motiv pentru care îl vedem aprinzând un foc strain pe altarul Domnului, scolindu-se la filisteni și pupându-le moastele ori vorbind în limbi drăcești pe la charismaticii mistici. Dacă tot avea impulsul învățării, mä întreb eu ca un neștiutor, de ce nu s-a făcut dascăl, ori medic sau arhitect!? Și tot eu îmi răspund: în oricare dintre profesiile acestea, cei din jur și-ar fi dat seama de afecțiunea care-l chinuie, paranoia. Dar ca pastor, i se permite sa spună orice! E un original, zic cei care dorm în adunări, chiar și atunci când le spune cu accentul sau de cläcas în șomaj: „Bai, sunteți niște prostaläi!” și îl aplaudä și-i dau pălmuțe pe spinare… Chiar titlul predicilor sale vorbesc despre gradul de alienare psihică netratată la care a ajuns: „Câți șoareci ai în cap?”, „Ești om sau ești porc?”, „Mai lasä-mä Doamne, sä îți zic un banc!”, „Smecheras sau pocäit”, „Mor broaștele-n extaz” și multe, multe astfel de probe de alterare intelectualä pe care „adventistnazna” cel care promovează elucubrațiile acestui „maestru al minciunii” cum îl numea cineva de curând, „populează” YouTube cu osârdie. E și acesta un trepăduș de la curtea boiereasca a „nasului” Benta, masonul Clubului de la Roma, delincventul care a inițiat mega- afacerea Spitalului Oncologic Adventist din Tg. Mures, pentru folosul propriu și care-i țepuiește pe fraieri cu promisiuni mincinoase.

Cert este ca „nasul” Benta, a pus vorba unde trebuie și l-a scos pe ghidusul Coman dintre icoanele ortodoxe și rugăciunile de la vecernie, vorbitul ìn limbi sub influența unui clonc de doftorie numita palinka, punându-l pastor bufon în feudul personal de la Nazna.

Mi-am luat timp sä citesc unele dintre poeziile lui Coman. Același limbaj fără noimä ca acela din predicile sale, fără sensibilitate și fără vreo transfigurare a sentimentelor, rece, aproape sec, nesărat. Cine-l numește pe Coman, poet, artist ori bard, e ori un semidoct ori e un ipocrit!

As fi nedrept sä afirm cä predicile lui nu conțin și mesaje educative. Spun educative iar nu de zidire căci zidirea, nu vine din gura nebunilor dar cele câteva sfaturi aproape frățești care se regăsesc uneori în strania logoree de la anvon, pălesc sub grozăvia unuia pe care l-am ascultat de la invitatul Coman în emisiunea altui ciudat numit Edmund Constantinescu. Aici, vorbea năstrușnicul Coman despre libertatea perversiunilor sexuale în cuplurile de religioși, ca o forma de manifestare a libertății acordate de către Dumnezeu, omului („cä doar El a făcut și gura și…!”). Mai mult ca sigur cä individului îi lipsește mai mult de o doagä, ba chiar cred cä nu i-au mai rămas decât cercurile bietului ins cu formä de putinä!

In căutarea protagonismului pierdut Iacob Coman, deplângând moartea fostului suveran al României. Imbräcat în ținuta de contopist în cancelariile ungurești de prin Evul Mediu, tembelul ästa se lamentează pentru pierderea a ceva ce nu a avut niciodată: un rege! Credeti oare cä pentru moarte Domnului, Regele regilor, s-a arătat vreodată atât de mișcat „monarhistul” de paie? Nu! Transformarea lui sufleteasca s-a produs, dar in sens invers: din rău în foarte rău! Ca dovadä, cele prezentate mai jos!

Am primit zilele trecute o scrisoare din partea fratelui mai mare a lui Iacob, Alex. Acest om, cu sufletul greu de prea multă tristete, relatează niște fapte incredibile, demne mai degrabä de o șaträ de cocälari decât de o Casä de Rugăciuni. De fapt, comunitatea AZS Nazna, nu mai este demult o adunare de crediciosi ci o clicä de lepädäturi masone! Citiți vä rog și minunați-vä:

Scrisoare 1Scrisoare 2Raspuns

Acesta este adevăratul Iacob Coman, cel care în criza paroxisticä a paranoiei de care suferä fără nici un fel de dubiu, a fost capabil sä cheme poliția în Casa Domnului! Desigur, nu a fäcut-o singur ci sub obläduirea masonului Benta! Și pentru ce? Pentru o disputä pe care o are cu propriul frate! Acesta este pastorul chemat sä conducă turma credinciosilor de la Nazna? Päi, nu bine spune Scriptura, despre cäläuzirea nebunului?

Iacob Coman, într-un recital grotesc despre nici el nu știa bine ce, numai religios nu! Pentru el sărbătorirea Crăciunului ortodox este același lucru cu misionarismul. O fi! Dar ecumenic…

Cei doi imbecili care l-au reținut pe bietul om într-un loc în care el nu voia sa fie, făcându-se vinovați de lipsire de libertate, un delict grav după Codul Penal, îmi sunt cunoscuți de când umblau cu mucii-n gurä și cu cheia spânzurată la gat. Sunt nepoții lui Benta și au acționat la porunca lui. Cu unul dintre ei m-am întâlnit virtual, acum câteva luni când scriam despre matrapazlâcurile unchiului Bulibașa mason Remus. M-am convins atunci din ce fel de „material” e făcut, judecând după vocabularul buruienos și infect pe care mi l-a aruncat în fatä! Nu-i decât o potaie, o cotarlä maidanezä, päduchios și râios! Celălalt frate, poate fi diferit? Nu cred!

Fraților, trăim vremurile sfârșitului! Comunitati întregi, pastori, conferinte și uniuni se duc în împărăția Satanei… Luați aminte la ce vi se vorbește de la anvon dar mai ales cine vä vorbește! Nu va lăsați înșelați! De la unii, precum Iacob Coman, nu puteți primi decât deșertăciuni!

PS: Mai däunäzi am primit un fel de pledoarie de apärare pentru Coman, din partea unui manelist mistic apostat numit Cristi Predunä. Curvarul ästa, unul care furase nevasta unui om cumsecade îsi permite sä-mi trimitä reprosuri? Nu pot decât sä spun cä prietenii se fac dupä afinitäti asa cä „precum turcul si pistolul”! Aferim, curvarule!

Escatrón (Zaragoza), Vila Crizantema.

07/09/2019

Autor: Sorin Bubau

Pescar și pescar de oameni pentru Patria de Sus, scriitor, poet și eseist religios, teolog autodidact, deconspirator a lucrării celui rău, luptător cu mine însumi, îndatorat cu Isus Hristos.

3 gânduri despre „NEBUNUL, BUFONUL SI MASONUL”

  1. Iezuiții îi critică pe masoni, adică ca pe timpuri = romanii pe farisei, sau invers… vai de sărmanele suflete care sunt bătute de valuri într-o parte și alta…

    Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s