VOLUPTATEA FARADELEGII (Stiri proaspete 1)

la-ramera-3

Anual, Conferinta Generalä AZS colecteazä mai mult de douä miliarde de dolari numai din exercitiul zecimii. O sumä impresionantä de bani tinând în seamä starea economicä a lumii din aceste timpuri. Aceastä cifrä este aproximativä pentru cä nu se raporteazä la nici un audit extern ci sunt date care se dau publicitätii în rapoarte contabile anuale. Toti expertii financiar – contabili sunt de pärere cä aceste cantitäti de bani sunt cu mult mai mari si cä nu includ sumele care se obtin din daruri, ajutoare sau donatii, fie pentru obiective concrete, fie pentru chestiuni la latitudinea receptorului. Nici nu sunt incluse sumele obținute din dividende anuale pe care Conferința Generală le obtine de la companiile „morții”, acelea armamentistice și acelea farmaceutice, in special cele dedicate fabricării de chimioterapice aflate sub aripa protectoare a Vaticanului. Nu se cunoaște în exterior cantitatea de bani pe care o genereaza negoturile Conferinței Generale, însă se poate aprecia ca sunt multimilionare.
Fiindcä vârful piramidei Bisericii AZS functioneazä pe principiul „cine n-aude, nu vede si tace, träieste o mie de ani în pace”, si unde fiecare se protejeazä pe sine si propriul interes e dificil, dacä nu chiar imposibil de pätruns în interiorul mecanismului financiar criptic si „endogamic” al organizatiei.
Casta pastoralä si-a creat propria „biosferä”, cu legi si regulamente interne rigide, restrictive si vindicative. Orice exceptie de la regula prestabilitä are un rapid si efectiv räspuns disciplinar. Biserica functioneazä dupä principiile oricärei intreprinderi: exige, pläteste si pedepseste. În acest context nu rămâne prea mult loc nici pentru mila, nici pentru condescendenta. Acolo unde stăpânește banul, sufletul plange și se ofilește!

youtrendit_omerta-28356

Legea täcerii, legea färädelegii. Un voal de obscuritate înväluieste operatiunile financiare ale Conferintei Generale. Bani obtinuti din stoarcerea zecimii sunt investiti în afaceri nelegiuite cu armament sau industrii farmaceutice apartinând Vaticanului. Acest parteneriat murdar, urmare a aderärii AZS la Miscarea Ecumenicä Mondialä, ne-a introdus în potirul cu spurcäciuni a Curvei celei Mari. Din când în când mai räzbat informatii despre unele färädelegi pe care casta conducätoare le sävârseste dar în general, acest subiect e criptic, tabú si päzit cu strajnicie.

Dumnezeu a hotärât plata zecimii în poporul Israel pentru ca semintia leviticä, tagma preoteascä ca si väduvele si orfanii tärii sä fie îndestulati prin contributia fratilor lor. Zecimea se dädea din produsele câmpului, din turmele fiecäruia, din articolele mestesugului, din prada de räzboi etc.  Când nu era posibil, în mod exceptional si cu totul motivat, zecimea se putea aduce la Templu, sub formä de monedä (ca atare ori ca unitate de greutate, în aur sau argint) pentru care contribuientul trebuia sä mai adauge o cincime. Era aceasta, o metodä de descurajare pentru toti cei care din comoditate, încercau plata zecimii în monedä. De ce a hotärât Dumnezeu acest lucru? Pentru ca El stia cä banul, rädäcina tuturor relelor, altereazä constiintele, suceste inimile si îmbolnäveste sufletele determinând aparitia unei infectii mortale numitä coruptie. Nu cred cä întâmplätor, unui suflet curvar numit Iuda, i s-a dat sä poarte punga cu bani! Zecimea era instrumentul prin care Dumnezeu a modelat timp de aproape doua mii de ani conștiința poporului Sau, pregătindu-l teoretic pentru marele eveniment, cel al venirii în lume a Fiului, Cel ce urma sa ridice păcatul lumii! După ce Domnul a murit pe cruce condamnat de către casta corupta care trebuia sä-L recunoască și sä-L slăvească, zecimea și-a pierdut orice utilitate „teologica”, trecând in uitare. După acest act mișelesc, trădător și criminal tagma preoțească a părăsit istoria prin usa din dos timp de aproape 50 de ani. După ce ultimul dintre ucenici a dispărut martirizat, „taina fărădelegii” a început sa lucreze cu osârdie, împingând din nou la luminä din negura uitarii, noua generație de „pastori” și toate categoriile sale. Exemplul Vaticanului, ca model organizativ a fost imitat de aproape toate denominatiunile creștine protestante. Putine au fost acelea care su urmat modelul poruncit de către Apostolul Pavel…Toți conducătorii Bisericii primare erau laici si se numeau prezbiteri. Nici unul nu făcea parte din cler. Despre sine Apostolul Pavel marturisea ca este un prezbiter. Cât despre zecime, nu scrie nimic. Cum modelul „totul de obste” nu a functionat din cauza lacomiei, a necinstei si a egoismului, Biserica primarä sub organizarea lui Pavel, a existat sub formä laicä, prezbiterianä iar sustinerea financiarä era asiguratä de „daruri si ajutoare” nicidecum de zecime, aceasta fiind cäzutä în oprobiu si uitare.

san-pablo-en-corinto

Apostolul Pavel, el însusi un prezbiter, un laic si un priveghetor, a exclus preotii de la conducerea Bisericii primare. Finantele comunitätilor crestine de atunci, se alcätuiau din daruri si ajutoare. Corintul era o cetate de negustori. O cetate bogatä. El a fäcut apel la frätietatea de aici ca sä-i capaciteze în colectarea de ajutoare si daruri pentru „sfintii din Ierusalim” adicä Conferinta Generalä a Bisericii Mondiale. Acestia treceau prin mari strâmtoräri si sufereau o multime de neajunsuri de aceea, orice formä de sustinere materialä era o binecuvântare.

Aparitia ciocoimii pastorale în Bisericä, a determinat în mod inevitabil adoptarea unui sistem financiar eficient si complet pentru ca subzistenta acestora sä fie asiguratä iar trândävia consfintitä desi James White, s-a arätat împotriva pastoratiei plätite. Acest mecanism de spoliere antibiblic s-a numit zecime în bani si are origini diavolesti fiindcä a fost inspirat de iezuiti prin renegatul Dudley Canreight. Ellen G. White a dat „binecuvântarea” cerului (!?) asupra acestui act nedrept fiind astfel cauzanta unui mare räu pentru aceastä bisericä. Am descris pe larg despre istoria aceasta tulbure ìn articolul ZECIMEA, FACTORUL MATRIX ÎN ECUATIA CORUPTIEI BISERICII si nu mai insist cum acest lucru a influentat devastator Biserica. Întâlnirea banului cu constiinte traumatizate poartä numele de „iudism”. Acest fenomen este gangrena purulentä pe care Dumnezeu, a vrut sä o evite pentru Biserica ultimului timp însä oameni fätarnici slujind altui dumnezeu, au zädärnicit aceastä intentie, infectia fiind astäzi atât de extinsä încât moartea este inevitabilä.
Am arätat cum capitalul obtinut din zecime este folosit în cumpärarea de actiuni în industrii satanice si aceasta pentru a satisface setea nemäsuratä a ciocoimii preotesti pentru salarii, cadouri, case, masini, avantaje, ciocolätele si zaharicale.
O stire de acum câteva zile, m-a läsat färä alimentarea cu aer. O redau mai jos:

Se trateazä despre asa numitele „case de odihnä” rezervate exclusiv protipendadei pastorale ridicate cum nu, prin contributia ¨prostimii”. Aici investigatia ziaristicä pune în evidentä cum în Zambia, pastorii adventisti foloseau astfel de locuri pentru întâlniri amoroase, adulterine. Cum exceptia vine sä confirme regula, nu-i nimic care sä mä împiedice sä cred cä astfel de mizerii se petrec peste tot acolo unde existä pastori, case de odihnä si bani.  Acestia nu fac altceva decât îl ucid pe Domnul în fiecare zi! Sä nu credeti cä noi, cei care le favorizäm aceste färädelegi suntem färä vinä…

Palau i Solitá de Plegamans (Bcn)
04/09/2018

Autor: Sorin Bubau

Pescar și pescar de oameni pentru Patria de Sus, scriitor, poet și eseist religios, teolog autodidact, deconspirator a lucrării celui rău, luptător cu mine însumi, îndatorat cu Isus Hristos.

2 gânduri despre „VOLUPTATEA FARADELEGII (Stiri proaspete 1)”

  1. Sistemul zeciuielii permite bisericii sa se intretina. Articolul forteaza grosolan lucrurile. In societatea agrara antica era normal ca zeciuiala sa fie in produse. Astazi nu mai suntem intr-o societate agrara. Ar fi bune si dovezi ale investitiilor in industria de armament, etc. Daca pretindem ca iubim biserica azs si n-o sustinem cu bani, ne numim mincinosi.

    Apreciază

    1. Mincinos e acela care deși vede realitatea n-o accepta. Iar cel care, din aceasta amareala a indignării forțează o opinie grosiera se numește ipocrit.
      Zecimea in Biserica de azi are origini omenesti și este necesara nu pentru întreținerea instituției ci pentru menținerea castei din care probabil faci și tu parte.
      Apostolul Pavel a randuit un sistem bazat pe daruri și ajutoare iar nu pe zecime.
      Niciunul din apostoli nu a plătit zecime. Aceasta, înscrisă in “zapis” a murit la cruce…
      Dacă pentru tine Biserica înseamnă uniuni, conferinte, corupție și pastori curvari pe care trebuie sa-i susținem cu banii noștri, rău stam! In fine, habotnicului nu-i poți scoate ideea din așa-zisul cap! Cât despre necunoaștere Scriptura este destul de aspra in aprecieri…
      Am publicat scrisoarea lui Viktor Marvey, președintelui Uniunii Norvegiene adresată lui Ted Wilson prin care îl implora sa retragă acțiunile investite in fabrici de armament ca și documentele aferente…Exista și in You Tube un video despre aceasta. Așa cum spuneam, in definitiv, necunoașterea este un pacat!
      Sa fi sanatos, indignatule!

      Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s